"Sometimes it lasts in love, But sometimes it hurts instead,"

Tja hörrni, long time ago!! Idag börjar vi inte förrens klockan 13:00 så jag har en massa tid över till er hemma :)
Ni ska få en dagens outfit och veckans låtar av mig ;)
Veckans låtar:
Someone like you- Adele

With flag- Dido

Poppa Joe- Sweet

Mama Said - Isak Strand

Heartfelt lies - Ron Pope

Allihopa kommer ifrån min lugna lista men dem är riktigt svängiga!

Det första jag lyssnar på i en låt är melodin och sedan gillar jag verkligen låtar som jag kan relatera till mitt liv och omgivning. Vad gillar ni mest med en låt? :)
Dagens Outfit:







PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0