UTÖ!

Right now... hänger jag på älskade UTÖ med underbara Gabriella Ålhed och har naaajs :) Här trivs vi som bäst även om vi inte gör saker exakt hela tiden älskar jag det! När jag är här kan jag koppla av från allt hemma.
Vi träffar våra schöööna kompisar Kalle,Gustaf,Adam,Dennis,Niclas mm..
och precis just nu ligger jag Bella och Gustaf i hans säng och flummar samt lyssnar på Kajpartaj, najs låt detdär!
Jag åker hem härifrån på söndag och det suger ju! usch men då ska jag iofs göra annat kul, träffa Felicia på hennes land :D sen är det inte mycket tid kvar tilll gymnasiet, blandade känslor!
Kul med nytt folk men jobbigt bara med skola.............
vi hörs när jag är med Felicia!

UN BESO!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hoppas du får en trevlig helg :)

2011-07-22 @ 17:18:46
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0