Perfect for me.

CHA CHA bitches!!

Vi är hemma nu ifrån Jersey som sagt, det var inte som väntat men fortfarande toppen!
Egentligen var språkresa i huvudtaget väldigt främmande för oss men vi anade fortfarande en del.. Man ska inte förvänta sig för mycket, då blir man bara besviken. Vi hade fått höra massa bra saker om vårt boende men de var ju inte riktigt som vi tänkt oss. Jag och Matilda samt två andra svenska tjejer som vi inte kände från början bodde med varandra. Vi hade en jätte chill ensamstående mamma som dock hade fruktansvärda skrikiga småbarn, men vi hade kul ändå. Felicia däremot bodde jätte flott med värsta utsikten och sköna tjejer! Annars var det jätte kul då man träffade massa nya roliga människor :) Jag tyckte även att syftet med resan, engelskan förbättrades. Det var mest repetition men förr så ville jag aldrig prata engelska med folk men efter denna resa hoppas jag att kunna de för jag kände att den haspen släppte, man pratade med massor av folk och det var faktiskt riktigt kul :) övning ger färdighet. framsteg! Vi shoppade en stor del, gick i skolan samt gjorde roliga aktiviteter! Enligt mig var jet ski helt klart roligast...
lite bilder då från först Paris och sedan Jersey:
PARIS
SHOPPING
JERSEY
SJUKT KUL!(instruktören var sjukt snygg)
SAKNAD..
PUSS Å HEJ // EBBA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0