KÖRTELFEBER,BUHU!

Jag kom hem ifrån Felicias landställe igår och vi hade det toppen i 3 dagar!! :) Supermysigt, längtar tillbaka! Men allt har sitt slut.. Jag började även dagen efter(lördag) hemkomsten i Fredags att åka till sjukhuset för jag mådde verkligen piss, rent ut sagt!!
Jag har förmodligen körtelfeber men man kan inte veta det säkert förens på tisdag men symptomerna är typiska, hoppas iaf att jag inte har det så att jag kan bli frisk inom snarast. Då har jag nämligen planer på Ellens landställe, shit det var en evighet sedan vi träffades nu :( och planer på Utö med en tjej vi lärde känna där i sommar, Lisa. Jag har typ bara mått såhär dåligt en gång förr och det var när jag blev magsjuk i Thailand..Jag brukar ha bra immunförsvar och inte bli sjuk så ofta. Faan det är inge kul att vara sjuk på sommaren när jag vill ligga ute och sola samt umgås med kompisar :/ Men men läget är som det är och idag känner jag mig lite mer på jorden. Igår kunde jag liksom inte släppa tanken på att jag mådde så dåligt och var lite i min egna värld hela dagen men idag kan jag äntligen tänka på Annat. Hoppas ni mår bättre än jag!
Btw satt jag och sökte runt lite på rykten om Iphone 5 som ska lanseras i höst! I'm so excited XD haha den verkar iaf stört narre och den kommer absolut att finnas med bland mina önskingar när jag fyller år den 7 Oktober!
Tiden går fort och Gymnasiet samt 16 år närmar sig, gaaaalet.
Jaja nu ska jag knapra vidare på mina halstabletter, tuuuddeelluuu! Hare gött ♥
Förmodligen kommer den att släppas i USA omkring den 5 September och då en månad senare i Sverige så vi kan räkna med runt den 5 Oktober, vad jag har förstått.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

nice c:

2011-08-05 @ 22:59:30
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Linnn

Fin blogg!

Pågår just nu en veckans blogg tävling inne på min blogg som kommer avslutas på onsdag!

Så kika gärna in och delta :-D

Du har ju chansen till några fler läsare genom att bara skriva "jag är med", inte så ansträngande, right ;-)?

Kram!

direktlänk: http://linnhahne.myshowroom.se/veckans-blogg-3/#comment

2011-09-03 @ 19:59:18
URL: http://linnhahne.myshowroom.se
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

krya!

2011-09-07 @ 18:05:47
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0