Östra Real.

Hallå däär!!

Hemma nu och utmattad och sovsugen efter öppethus med Felicia och hennes padre..

Hmm.. Fick väl inte direkt så bra känsla eller intryck ifrån Östra Real ikväll, inte heller så mycket information.

Tänk er, det var ungefär såhär:
 Extremt varmt, folk överallt vilket betyder att det var trångt trots att det är en väldigt stor skola.. Man kollade liksom inte så mycket på skolan och miljön utan mer på omgivningen, folket.
Och ni vet dendär jobbiga känslan när man ser någon man känner, Förvånansvärt många man kände. Jag trodde
inte att man skulle stöta på så många.

Haha kändes som att alla tjejer kollade snett på varandra, ursäkta om jag låter dömmande men vilka bitchar det finns altså..

Jag tror detta gymnasium kommer bli ett såkallat andra handsval, altså plan B om jag inte kommer in på mina första val. Mitt första är väl en så länge typ Viktor Rydberg och så ska ja kolla på några till som typ Kungsholmen,värmdö,Enskilda mm.
Ett som är säkert är iaf att jag vill gå i en skola i stan! Näääjs.


Såhär ser skolans framsida ut då! MÅSTE BARA SÄGA ATT DET SKA BLI SÅ SJUKT JÄVLA GÖTT OCH BÖRJA GYMNASIET ;D

Komma bort från Nacka och komma ut mer till Stan och träffa massa nytt folk!

Kungsholmens öppethus imorgon då, återkommer om de då ;)

Ääh, ska väl ta och tänka på refrängen.. Duschen och spanska next-->
HARE GÖTT (Bella om du läser så får du ha det så extra bra i Österrike pusselipuss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0