oj här var det bra uppdatering! eller?

Sitter och pluggar just nu framför datan.. Vilket vi alla vet  inte är så bra då man gör andra saker?! Dock håller jag på med So historia och då behövs internet! So och framförallt historia är väl inte mitt starkaste ämne men just nu flyter det på ganska så bra. Idag slutade jag vid 12 i skolan, hur skönt som helst! Efter det åkte jag in mot stan för en snabbis tll solariet kände att det behövdes och att det är så otroligt skönt när det är så pass kallt ute.

hörs laatero
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0