Lucas & Conrad

Tjenare mannen!!

Just nu:

Är jag hemma hos några nästan grannar till mig, jag är nämligen barnvakt.
Vi kom nyligen hem ifrån deras Dagis & Skola där jag har hämtat dem.

De är Conrad 8 år om ca en vecka och Lucas 5 år, så snälla!! :)
 
De första de gjorde när vi kom hem var att springa till tv:n och sätta på en film, Toy Story 3. Lite roligt då jag själv och brorsan verkligen gillade de i våra yngre dar :).
Barnvaktsjobb är ett otroligt chill jobb! Tjäna pengar för att leka typ..

Vad gör ni själva?

 

Hörs sen!


// Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0