I LOVE COLLEGE!

Oj oj oj!
Kom ju hem som sagt igår, Blandade känslor.
Jag har haft ett underbart lov med många härliga stunder! Saknar det redan, galet vad tiden springer förbi. Liksom snart sommar igen vilket är bara bäst men då ska man ju hinna prestera en massa där emellan oxå..
Många frågetecken just nu, Kommer jag höja mig? Ska jag komma in på önskad skola? Vad är plan B? Kommer jag orka med? osv...
Underbara Thailand med tillbehör gav mig en riktigt positiv inställning och jag blev riktigt taggad, nu har det gått 2 dagar i skolan och det har redan börjat försvinna. Kan bero på att mitt humör kanske inte direkt varit på topp idag..
Jag skyller på Vintern, deppressionens tid.

FUCK IT NU KÖÖR VI! MATTE NEXT.

En dagens för er iaf:


HELLO THERE FJORTITO IN THE MIRROR!
(Hade ingen som kunde fota till mig och jag var för osmart för självutlösning)



i think i'm
a little bit, a little bit
a little bit in love with you
but only if you're
a little bit, a little bit, little bit
in lo-lo-lo-lo-love with me






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0