hooome

Hemma för ett tag sen, var ju som sagt på Kungsholmens Gymnasium ikväll. Det var en bra skola med trevligt folk osv. Man fick en guide där som visade en runt vilket var väldigt bra då man fick en överblick över hela skolan. Men själva inriktningarna var väl inget som vi var så speciellt intresserade utav så jag tror att det blir att bocka av denna skola från listan.
Imorgon är det dagen vi alla längtat efter, fredag!! Så sköönt det ska bli med lång helg faktiskt, är ledig på måndag. Underbart.
Imorgon börjar jag 09.05 exakt faktiskt. Skönt med en timmes sovmorgon iaf!
Skriver mer imorgon för nu ska jag sätta mig med engelskan..






// Feliciaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0