Förlåt!

Nu börjar lovet lida mot sitt slut.. Bara några få dagar kvar tills skolan börjar. Suck. Man har heller inte kommit in i de vanliga rutinerna, de här med att ställa om dygnet osv då man har gått och lagt sig vid 3,4 och sedan gått upp vid 2? Vet inte hur de här ska gå men jag ska försöka att vända nu de sista dagarna som är kvar!
De har varit riktigt dålig uppdatering från min sida nu på ett tag, har haft fullt upp med annat.
Men mitt lov har iaf varit väldigt bra!! Nyårslöften som jag tar med mig nu till de nya året!
Ebba kommer hem på tisdag också! Ska bli jätte kul och träffa henne igen efter evigheter som de har tagit! Saknar bruden.

Nu ska jag iväg så vi får höras mer sen!
Ha de bra sålänge!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0