BIG plans

Har så mycket att se fram emot just nu, sportlovet v.9 då jag, Ebba och Matilda åker till Åre!! Vet även andra som ska dit så det ska verkligen bli grymt!
Och även sommarlovet då Ebba och jag förhoppningsvis åker på språkresa till Malta!

Vi var sugna på att göra det förra året men då vart det aldrig av. Men nu i år så ska vi se till att det blir så!! Undra bara om man bor i värdfamilj eller på hotell? De hade ju varit otur om man hamnade med en dålig familj som tvingar än att sitta inne hela dagarna. Men de lutar ändå att vi isånnafall skulle söka till värdfamilj







Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-02-05 @ 15:16:44
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Linn

Ny tävling i min blogg "Veckans outfit" Det står precis hur du gör på min blogg för att vara med och tävla, en vinnare utses inom 1 vecka! :) Lycka till!

2011-02-08 @ 16:46:23
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0