sjukling

Ligger i soffan med en katt sovandes i knät och med en kopp te. Har varit hemma från skolan idag kände mig inte alls bra imorse. Huuvdet dunkar, kroppen gör ont och jag har fått en jobbig hosta.
Detta kom ju precis lagom till min födelsedag imorgon.... eller? Rätt tråkigt att vara sjuk på sin födelsedag faktiskt.
Ska försöka kurea mig så mycket som möjligt så att jag förhoppningsvis är frisk till imorgon, vill ju heller inte vara sjuk till helgen då vi ska till Åre.
No prov på fredag också, ska sätta mig och plugga nu om jag orkar! Huvudet är ju inte helt med.

Dålig bloggning (Spec utav mig) Men när vi drar till åre följer nog datan och garanterat kameran med.




Typ såååhär känner jag mig nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0