He's under my thumb

Hallå där!
 
Hoppas det är bra med er!

Igår var jag och shoppade och hittade en balklänning och skor till balen vi ska ha i juni :) Gissa om jag läängtar! Gaah.

Fattar inte, tiden går så fort nu för tiden. ständigt upprepande, måndag-fredag.
Det blir bara värre varje år också. Känns ju både positivt och negativt.

Här är min klänning samt skorna, obs! bättre irl.
Men den passade bra för jag ville ha ngt i beige och simpelt men ändå något hängade.




Inte för att skryta men det var ytterst trevligt för personalen sa att jag var den enda kunden som hade passat i den, på alla hade den hängt men jag fyllde tydligen ut den bra. Vilket var väldigt kul att höra :)

PUSSSSSS-plugg next sen ska jag träffa Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0