Gästblogg

Tjenixxen härsskapet!
Nu kom jag precis hem från min skogsmulle. Idag fick vi alla i gruppen varsinn ny visselpipa, den var helt magisk! Grön & orange.
Imorgon ska jag färda mig till staden för att köpa mig en ny rem till min scout jacka. Grön ska den vara.
Dagens outfit var mina nya bruna kängor med röda skosnören.Till överdelen hade jag en blå skjorta med bruna läderlappar på. Underdelen var mina bruna manchester byxor givetvis, mycket klokt val av mig. Och självklart får vi inte glömma det bästa, den hederliga scarfen! Den är som en av mina målsman för mig! Så blank och fin, skiftar i brunt som ingen annan.
Mina märken som sitter på min blå skjorta nu är edvins märke, rogers svampmärke och till sist flöjtens trubadur märke.
Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0