Då allting var så löjligt enkelt.

Hejhoppgummisnopp :)

Förlåt att jag inte uppdaterat något för dagen men har haft struligt med internet. (Kan bli så ibland här hemma men då gäller det bara att starta om modemet.) Det är inte förens då som man förstår hur beroende man är utav tillgång till internet egentligen, sjuukt!
Nu sitter jag iallafall och pluggelipluggar det sista för veckan..trist men pappa hjälper mig så det e lugna puckar!

Dagens händelse:
Jag & två av mina kompisar går påvägen ifrån ica.. Våra längder är tripp trapp trull så går vi i den ordningen oxå. Så kommer det förbi en äldre gubbe med jätte stort leende och kollar på oss. Typ fullis,lite småäcklig. Men iallafall så brister han ut i sång.. Tre små flicckkor kommer på vääägeen! Den eeena är låång och den tredje är kort.
Haha vi blev rädda till en början och alla tre skyndade på stegen framåt. Och Mia ba: Häppårää till han gubben. Men efteråt när vi diskuterade det och kom på hur random hela situationen var så skrattade vi massor åt det.
Man förstod då i efterhand varför han log å mycket.. det såg nog lite kul ut när vi kom där tripp trapp trull...Min längsta kompis är liksom 180 och jag 157 kanske :)
 
Btw!
Ni har väl inte missat frågestunden! Den fortsätter fortfarande så glöm inte att lämna ett spår såsom en fråga/kommentar efter dig innan du lämnar vår blogg ;) Tack på förhand!

Här är två bilder(foto taget från foto) ifrån mig som liten på Mallorca, Då allting var så löjligt enkelt.

KÄRLEK TILL ER FRÅN MIG (EBBA)!


Kommentarer
Postat av: Den tredje

178! och han sjöng den ene e liten den tredje e lång ;)

2010-11-19 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0