Peppra med frågor! :)

Hej fina människor!! :)
Hoppas ni alla mår bra!

Nu tänkte vi prova något nytt.. Nämligen en frågetund!! Ska bli spännande och se om ni ställer några frågor och självklart vad för frågor!! :)

Ta chansen och fråga vad ni undrar.. Ni vet ju inte så mycket om oss så fråga vad ni vill så får ni svar ;)
Spännandespännande!

Annars då? Jo det e bra med mig, ganska chill vecka nu...bara en inlämning ikväll och en på fredag. Känns verkligen som att man går upp på vardagarna bara för att man måste för att sedan vila och ha roligt på helgen. Nu är jag verkligen skoltrött och längtar efer helgen! Bara 3 dagar kvar :P

Föresten hade jag Ma prov idag som jag inte hade övat något till men var ändå ovanligt lugn..(jag blir alltid stressad på Ma prov,har nämligen ganska stor press på mig själv)Kändes bara som att jag gjorde en övning på en vanlig lektion. Undelättar verkligen utan stress. Men det gick ändå helt okej för att jag inte hade pluggat och trodde de skulle gå skit!

Just nu:
Jag och mia är hemma hos  mig och tittar på tv,har bakat mjukpepparkaka och ''pluggar''. Vi skulle baka till klassen och självklart började det med att vi åt en del av smeten,någon som känner igen sig? Sen när kakan hade varit inne tillräckligt länge i ungnen så åt vi upp den istället (a) och beslutade oss för att köpa bullar på Ica istället innan lektionen, vi har en håltimme imorgon satt det e lugnt! Haha ere typiskt oss eller inte?

PUSS!    
 l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0