Update

Hej bloggen! Just nu sitter jag i skolan och har hemkunskap! Väldigt segt men vi slutar om 10 minuter så det är skönt.
Efter lektionen ska jag prata med våran musik lärare angående Jul konserten som jag troligtvis ska vara med på! Sjunga inför hela skolan. Känns ju sådär! Haha..

Efter det ska jag hem och slänga i mig något och äta, sedan upp till bussen och shoppa med mami! Ska titta efter en jacka och ett par skor, kanske blir mer men det är iallafall det jag behöver just nu!

... Och nu kom jag på att jag har massooor med läxor att göra ikväll. Kul.

Hörs senare!!

Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0