trött tröttare tröttast

Hej  på er !
Ser här att va dålig JAG är på att uppdatera! Fy, måste ändras!
Men har varit ganska så fullt upp så har inte riktigt haft tiden till det.. Men nu lovar jag att bli bättre på det!

Tänkte bara berätta lite kort vad som har hänt de senaste dagarna, igår var jag med två utav mina favort brudar! Matilda och Ebba, det var mys! Tittade på film och pratade för det mesta! Mycket skratt som vanligt också!
Somnade runt 4 och var sedan tvungen att gå upp tidigt.. Skulle nämligen in till stan med familjen på morgonen!
Skulle titta efter ett par skor och en jacka, men det blev inget utav det.. Var på dåligt humör och alldeles för trött kände jag.. Tyckte bara allt såg rent ut sagt förjävligt ut just då. Men men.. Åker nog imorgon igen och försöker hitta något, behövs verkligen!
Jag fick hem en ny mobiltelefon i alla fall. Kan visa bild senare!
Ikväll ska jag inte göra något speciellt. Skola imorgon ju! Suck. Blir nog en ta-hand-om sig själv kväll, rätt skönt det med ibland! ;)

Är inte på bästa humöret nu heller är så himla trött, så får se om det blir någon mer uppdatering senare.. Men hållutkik!

Ha en bra kväll gott folk!

Felicia

                              

... Trying to forgot someone is hard.


Kommentarer
Postat av: l i n n e a ♥

- Hihii, taack ebba ! :)

2010-11-08 @ 12:21:16
URL: http://onemoreplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0