tidig update!

Godmorgon bloggen! Fredag idag, nice! Vaknade för ungefär 20 minuter sen. Har precis duschat,smörjt in mig osv. Nu ska jag klä på mig och sedan äta frukost! Börjar ju 09.00 idag så kanske lite tidigt och gå upp klockan 7. Men jag tycker det är jätte jobbigt och stressa därför går jag upp lite tidigare.
Efter skolan kommer jag inte kunna uppdatera eftersom jag blir direkt hämtad av mamma från skolan, vi ska nämligen in till stan och ha en shopping dag! Mys..
Men vi hörs när jag kommer hem, om jag hinner , och om jjag kan uppdaterar jag er från skolan!

Puss!
 
Felicia
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0