Svar på kommentar..

Anonym frågade: Vilket gym är det?


Svar:
Jag och Felicia gymmar tillsammans på Sats i Sickla.. Vi gymmade tidigare på Sats i Nacka Strand.
Sickla är större och nyare medans Nacka Strand är lite mer mysigt.
Vårat kort gäller på alla Sats men vi har valt sickla eftersom det är nära och bra.

Ni kanske undrar hur vi kan gymma när vi inte fyllt 16 ännu. Det är nämligen så att vi har ett kort för Sats tillsammans.. Då kan vi gå dit och gymma men endast med föräldrar. Vi åker ändå alltid dit själva för dem är inte så petiga med detdär, dem släpper in ändå. 
Tillsammans gäller ända ifrån 11-15 år.
Det jag gillar med Sats är att dem alltid är så himla trevliga & glada där.
Jag och Felicia brukar gymma ungefär 2 gånger i veckan. För att fortfarande hålla igång då vi båda två tidigare har spelat basket.

Någon av er som gymmar? Isf vart? Ere bra? :) 


Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag gymar också på sats i sickla! :) <3

2010-11-19 @ 14:52:49
URL: http://mathildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0