Someone New

Hej!

Just nu sitter jag hemma hos en tjej i min klass, vi håller på och fixar med vår redovisning till imorgon som vi inte är klara med! Det blir dock inte så mycket jobb, musik och facebooken tar över ni vet!

Annars då??  Själv är det rätt bra.. Skönt att de flesta läxor/prov är avklarade. Dock kommer det säkert komma mer i veckan, men jag passar på nu när jag kan blogga!
Det har hänt rätt mycket de senaste veckorna, privat. Så jag har heller inte orkat tagit mig tiden till att skriva inlägg osv, hoppas ni förstår..! Men kika in ikväll för då blir med mer uppdatering.
Nu mååste jag börja och skriva på redovsinigen så vi hörs sen!



Felicia


Kommentarer
Postat av: Anonym

schysst klyfta

2010-11-29 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0