Slarvig !

Heej!! Dåligt av mig att uppdatera så lite.. Men tänkte passa på nu när jag kan!

Var i skolan på de 3 första lektionerna sedan hände det något med min dator så duktig som jag är. Så jag var tvungen att lämna den till vaktmästaren som skulle fixa det och den blir klar i eftermiddag! Och jag skriver ju mina arbeten på datan och har dem sparade där och då kunde jag lika gärna gå hem och skriva på en dator hemma så att jag får något gjort.. Så nu är jag alltså hemma men ska senare tillbaka när vi har matte! Eftersom jag har prov på torsdag.. Lite segt att behöva gå hem men ganska så skönt..
Men nu måste jag verkligen plugga så vi hörs senare!

Typ såhär mycket har jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0