Pics


En höstbilder
En höstbild :)Godis, Godis Godis! Godis!!Hampus, Felicias söta sovande katt.
Hampus, Felicias söta katt..Han gillar också att blogga!..Han gillar oxå att blogga.Min nya blus
Min nya blus från VilaNärbildMoppehjälmen pappa köpte till mig.. Och till sist den nya moppe hjälmen pappa köpte till mig.
Nu är jag hemma hos Familjen jag är barnvakt åt, super gulliga!!
Det är en kille som heter Eric och är 9 år och Louise som är 6 år.. Vi har spelat tv spel nu ett tag och ska gå till en park här i närheten snart.
Ni får dessa bilder så länge medans vi går ut.
Hörs!
/Ebba

Kommentarer
Postat av: Besviken

Okay, fy FAN vad ful! Jag trodde att ni hade LITE stil iaf...

2010-11-08 @ 08:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0