Mysig måndag kväll

Min måndag kväll har jag spenderat med Ebba! Vi har haft det jätte mysigt och roligt såklart. Vi tog bussen till gymmet, där vi var ett tag! Efter det blev vi jätte sugna på något salt, så varför inte Donken som ligger några meter ifrån gymmet liksom! Sjukt gott, det var vi värda efter att ha tränat. Besällde maten och satt där sedan ett tag.. Och bara pratade, skrattade osv. Mys! Efter det drog vi vidare till Ica Maxi för att köpa lite små saker.. Nu känner jag hur min katt sitter och drar i mitt fotarmband på min fot haha!! Galen.. NU bliree PH!!!
Bilder kommer snart!
Vi hörs imorgon!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0