Mode mässa!

Hallå där!

Hur är det? Själv är det grymt.. Klockan halv 2 idag åkte jag och mamma på en Mode mässa som pappas jobb hade anordnat typ. Det var massa märkes kläder som de hade sänkt priser på.. De hade pågått hela helgen så det mesta var ut plockat. Fick alltså inte med mig så mycket hem men en kofta och två par fina blusar blev det. Kan kanske slänga in bilder sen eftersom min kamera lagats! Vi var där i ca 2 timmar. Sedan stannade vi och köpte var sin lunch macka och sen åkte vi hem. Nu är jag hemma, sitter i mitt rum med soft belysning, ni vet såna julslingor?! Jul känsla verkligen och jätte mysigt! Skön musik spelas på högsta också.
Funderar på vad jag ska göra nu.. Tror jag ska sätta på en bra film kanske, känner för det.. är helt slut verkligen! Och att jag är piggare till ikväll för då ska jag träffa Evelinii! Vi ska först träffas ute och snacka en stund senare gå hem till henne, ska sova där också! Vi har ju studiedag imorgon. N I C E! Har dock utvecklingsamtal. Fast det är lugnt, går säkert bra!
Men nu ska jag somsagt sätta på en film, vi hörs senare!

Pusss

Felicia

~ everyone is different.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0