Mikrofonkåt



HAHA!
Ett gott skratt förlänger livet och dessa två har fan förlängt mitt liv!!
Framför allt när man ser/pratar om dem med Felicia! haha, hittade dem på Isabelle Strömbergs blogg. Läser ni den? Själv tycker jag den e ganska bra faktiskt.. Men hinner dock nästan aldrig läsa bloggar längre.

Annars då?
Dagen har spenderats med Felicia, ovanligt? Men det har blivit så mycket på sistonde vilket är kul då vi passar så himla bra ihop har himlans kul tillsammans.
Först fikade vi på ett mysigt café i stan med Malene sedan skulle hon iväg och vi skulle träffa Jennifer som tyvärr aldrig dök upp. Vi väntade på henne på ett annat café, så det blev en dubbelfika idag..Mys!
Synd bara att vi glömde fotografera lite till er...
Gymnasiemässa imorgon då, vad känner vi inför det? Jo det är väldigt svårt val detdär med gymnasium, program osv. Får se vad det blir, har mina funderingar.. Hoppas bara jag håller/höjer mina betyg så jag kan komma in på vilken skola jag vill.
Vi har en teori lektion innan de på morgonen och åker till älvsjömässan där vi ska på gymnasiemässan vid 9 och stannar i älvsjö till typ 12 sen slutar vi för dagen, najs!
Sedan kvällens planer får vi se vad som händer.. Vet bara en sak, den ska iallafall upplevas med Felizee! Yeeah!
Älskar bannemej att spendera helgerna med daaaj ;)
Måste bara säga att jag är sjuukt taggad på heelg också! Låten i titeln fick mig att bli det, humöret på topp altså! ;)


Many hugs and kisses from Ebba!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0