just a smalltowngirl

!Hola!
Allt bra?

hemma för ett tag sen och har precis ätit havregrynsgröt faktiskt (som jag aldrig gillat förr men matilda fått mig att göra) och druckit mjölk :) gott.
En aning lökig.. vi hade gympa sista lektionen. Vi hade tema boll idag och körde någonting där man var i två lag och så ropade dem hela tiden hur många från varje lag som skulle mötas och vilken sport(basket,fotboll,topsboll). Det var faktiskt skit kul!! Alla var så sjukt seriösa :).
Vi hade spanska redovisning idag, vi har arbetat med det rätt länge.. alla hade varsitt ämne inom spanien gruppvis eller själv. Idag redovisade vi altså det.. ganska svår uppgift, man ska liksom stå där uppe och prata spanska. Ingen i klassen fattar ju typ vad man säger haha. Det gick bra iallafall, matilda och jag var i grupp och har jobbat om musik och familjen Iglesias.
As najs dag idag..vår engelska lärare var sjuk och dem hade inte hunnit greja vikare så den slapp vi, då slapp vi läxan också. Istället gick vi hem typ 7 pers till Ellen. Vi sminkade Niclas, BIG LIKE! Han blev jätte sur(vi höll fast honom) och vi tyckte det var kulkulkul såklart (a).
Nu är jag som sagt hemma och ska faktiskt ta itu med en labbrapport som ska lämnas in imorgon.
Shit vad najs det ska bli med fredag imorgon!!

Idag hade jag iallafall på mig den nya blusen från vila(se inlägget:Pics), leggins och hunters+smycken :)

Hittade lite...

Shopping!    
                  63 våningen på jätte bra/fin resturang.
                                                                                                                                                                        
Omg..Check my hair! Allas hår reste sig p.g.a åska.
I vår pool:)
                
I taxin påväg till Bangkok.

..Bilder på mig ifrån Thailand i somras!
Vill tillbaka,hoppas på att åka i jul... Men det blir förmodligen antingen det eller tvärttom, skidresa :) svårt val.



Love
/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0