SHAABBAA!

S - T - U - D - I - E - D - A - G - (Y)

Big Like på den altså!! Känns som att det är söndag idag.
Min dag idag har varit jätte soft! I princip har jag bara legat framför den nya Tv:n och slöat mig :) Men det ska jag inte göra sålänge till, jag och Felicia ska nämligen komma iväg till gymmet lite senare, kan behövas!!
Vi kanske tar lite bilder då och visar hur det ser ut när vi gymmar/vad vi gör!


Morotskaka :P

Här har jag legat å njutit idag..Ny Tv med tillfälligt bord under.

Måste bara säga tack så hemskt mycket för  det nya besöksrekordet vi hade igår! Fortsätt så, så fortsätter vi med. Kulkulkul!


DAGENS VILL HA:





Kommentarer
Postat av: denise

Den där tröjan är ju så jävla snygg :)

2010-11-15 @ 17:26:56
URL: http://entrottochtrakig.blogg.se/
Postat av: saga

vart kommer tröjan ifrån? :)

2010-11-15 @ 23:09:34
URL: http://ohmytaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0