Jag hör musik!

Hej hej!! :)
Nu är jag hemma hos Matilda och spelar musik och vi har spelat in en låt..Roligt, roligt!
Efter skolan gick vi med Måns & Morgan till matboden för att köpa tuggummi, vart lite dricka också.
Vi hade tänkt att plugga spanska men guess what, det blev knappt något sådant.. Mest prat och nu musik.
Vi övar även lite då vi liksom Felicia ska vara med på julkonserten.
Imorgon bitti börjar vi 08:00 istället för 08:25 eftersom vi ska just öva inför julkonserten, tro det eller ej men nästan hela vår klass tänker ställa upp! Trodde man ju verkligen inte att så många killar skulle vilja, dem tänker på betyget. Hoppas verkligen det går bra.
Matilda skulle äta middag själv ikväll så jag äter med henne.
När jag kommer hem ska jag gå på promenad med Bella..behöver prata ut lite.
Så jag ringer dig Felicia också efter det satt du vet ;)
Uppdaterar mer efter allt detta..
Ha en trevlig kväll så länge!
Ebba&Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0