Intensiv dag

Hej på er!
Gud vilken lång dag det har varit! Upp 06.20. Skola 08.00. Slutar skolan 15.00. Åker och shoppar till 19.00. Middag på Thairestaurang, och nu är jag äntligen hem!
Blir inget pluggande för mig idag, orkar verkligen inte det nu fast att jag egentligen borde. Men får ta tag i det imorgon istället!

Dagens shopping blev bra iallafall, skulle velat visa er men grejen är att min kamera är lite sisådär just nu, ska fixas snart dock. Fick iallafall med mig lite små saker hem, de viktigaste var ju jackan och det hittade jag! En mycket fin Odd Molly. Är dock fortfarande lite tveksam, ska åka och kolla på en annan jacka nu i veckan så vi får se hur det blir med det.

Har lust med att redan krypa ner i sängen och sova men innan ska jag ringa några samtal! Och så måste jag ju se PH på datan, grymt viktigt! Haha... Puss!











  

 Hittade en mycket vacker bild på mig och min vän Fanny...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra flickor, vackra flickor

2010-11-10 @ 09:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0