I'm In Love

Hej på er!

Just nu är jag faktiskt lite smått irriterad på en grej. Men kan inte ta det här tyvärr..
! ;) Har precis ätit en god middag skaldjur, jätte gott faktiskt! Min dag idag då, skolan idag gick fort, rullade på liksom.. Efter det blev jag upphämtad av min snälla mamma som jag skulle in till stan med och shoppa lite smått! Fick med mig lite saker hem.. Har sagt det förr att jag skulle vilja kunna ta lite bilder och lägga upp här i bloggen, men det är ju något fel på kameran, så jag måste fixa den först! Ni får vänta och se helt enkelt!
Ska ringa en person nu. Snart ska jag gå upp till bussen och möta Ebba, får se vad vi gör. Om vi drar ut eller bara stannar hemma.. Kommer självklart uppdatera er senare! Hiss/Diss kommer snaart! Bildbomb kanske? Vi får se!

Vi hörs lite senare då, Puss !

// Felicia


 Jag tror att jag är kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0