I just want you to know who I am

Hallå där!! :)
Idag så har jag först åkt in till stan med min pappa och införskaffat mig en moppehjälm. Det blev en silvrig med svarta blommor på, rätt snygg faktiskt.
Efter det så mötte jag upp Felicia på gymmet,vi tränar på sats i Sickla, Vi var tyvärr inte så taggade på det idag så vi gick bara lite på bandet för att sedan gå vidare till Gallerian istället.
Jag skulle köpa en mössa och hårfärg. Jag vill ha en svart eller grå med stor boll uppepå, någon som vet vart jag kan hitta de? :)
Det blev iaf hårfärg till mig men ingen mössa som ni kanske förstår..Istället hittade jag en fin blus ifrån vila(bild kommer).
Sedan åt vi middag hemma var för sig.
Och nu är nu.. vi är hemma hos Felicia och är rätt oscoiala faktiskt. Vi har Mumsat i oss lite godis och kollat på tv.
Nu sitter vi i soffan med musik och varsinn data i knät,båda är inne i sitt. Kan vara skönt det också ibland.
Bredvid oss ligger Felicias gulliga katt och sover som en stock.
Kvällen har varit en blandad kväll vad det gäller känslomässigt..Irritation,Glädje,Sorg,lättnad.
ÅÅh orkar verkligen inte ta itu med det där som jag måste egentligen!
Vi har en del i skolan som måste vara klart men jag orkar inte ens tänka på det där nu, skjuter på det tills nästa vecka istället, då hoppas jag att jag har lite mer ork till det.
Lovet har precis visat att de var en höjdare på att springa..Fort också, fort har det gått.
Just nu rullar tankarna verkligen iväg på andra saker än skolan, precis som rubriken..
I just want you to know who I am.
/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0