Hejsan!

Vad gör ni för något? Själv har jag precis avslutat pluggandet och sett klart PH! Pratar nu i telefon med en viss persoooon, mys! :)

Tänkte bara berätta kort om dagen.. Skolan idag var seg... På lunchen hade vi 2 timmars hål, gick då hem till Evelina och var där hela lunchrasten, åt, snackade osv. Påväg tillbaka började det regna/snöa. Typiskt när just vi går ut.
Efter skolan hade jag en läkartid pga min nacelpiercing som krånglar. Fick då penselin för det. Efter det mötte jag upp Matilda och vi gick till våran sång coatch eller där vi sjunger varje Tisdag, skit kul verkligen! Sedan har jag spenderat kvällen framför Matte boken som jag ligger efter i. Vi har så himla mycket i skolan just nu så man hinner inte med något annat känns det som, måst dock försöka få in träningen också.
Sedan är det bara att tagga till helgen!

Har inte så mycket mer att skriva, jag hinner nästan aldrig uppdatera på dagarna eftersom tiden bara rinner iväg.. Så det kommer nog ett tag framåt vara mest kvällsbloggning för min del, just den här tiden då jag har väldigt mycket annat som jag måste ta tag i och göra! Säger hela tiden att jag ska bättra mig.. Jag vet. Men det får ta sin tid! Ebba är ju grym på uppdateringen här har jag sett!

God natt på er!  

Felicia                        
                                                      
                                                          
                                   
                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0