HEEELG

Hej på er! Nu var det längesen känner jag, mycket ledsen för det. Men det har varit så mycket i skolan och annat som kommit i vägen därför har jag/vi inte haft tid till bloggen tyvärr. Men vi ska förbättra oss när tiden väl räcker till!
Nu är jag iallafall med Ebba vi kom hem från skolan för en stund sedan. 
Sitter med varsin dator och pluggar faktiskt på denna fredag eftermiddag! Jätte skönt med helg nu, det behövdes efter en sådan fullspäckad vecka.
Nu ska vi äta lite.. Och sedan plugga vidare.
Kvällens planer är att det blir utgång iallafall senare, vi uppdaterar er snart igen!
Kanske slänger in en outfit eller något liknande då också!
Ebba ska tipsa er om saker också så då får ni ett inlägg om det sen med, nice ju?!

Ha de bra så länge !!


Pussar

Felicia


Kommentarer
Postat av: Linn

SV; ska du säga! :) diggar eran blogg ni skriver om najsiga saker KRAM

2010-11-19 @ 15:58:23
URL: http://stylebypretty.blogg.se/
Postat av: Moa

Palla att er blogg är galet fin! Ni får lära mig tjejer! Puss <3

2010-11-19 @ 17:59:57
Postat av: Mathilda

Haha! Testade också på wow, för ett tag sen! Jag klarade max 10 minuter och fattade ingenting! Annars älskar jag att köra tvspel. Men då blir det mer hockey spel och sånt haha!



Jag brukar alltid träna på söndagar på gymmet i sickla! Och sen nästan alltid på måndagar i nackastrand! Sen brukar det bli att jag tränar på gymmet någon dag efter skolan! När brukar ni träna? Yes jag har sats tillsammans! Hoppas vi ser varandra på gymmet någon dag :D Puss! <3

2010-11-20 @ 11:55:24
URL: http://mathildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0