God morgon

.. folket ! Felicia här!! Hur är det med er? Själv är det faktiskt riktigt bra.. Vi vaknade för ett tag sen då Ebba fick skynda sig eftersom hon ska vara barnvakt idag hos en familj. Kommer i nästa inlägg mer om det!
Jag låg kvar en stund, försökte somna om men det gick inte så bra, så jag gick upp istället. Blev så sugen på våfflor? Så det fick bli min frukost idag, skyller på att det är Lördag ;) Men det var gott iallafall.. Just nu spelas det hög musik och ska försöka välja något att ha på mig.
Idag har jag inte så stora planer än vad jag ska göra, skulle kanske åka in till stan och träffa en person, men vi får se hur det blir med det! 
 
Uppdaterar er senare om vad som händer!

PUSS !!

                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0