Gästblogg?

Hallå där mina vänner!
Haha vem var den trevliga gästbloggen ifrån må tro?
Knas.
Idag är jag inte på toppen humör så jag tänker bara vara hemma.. Dega och ligga här och fundera för mig själv med musik i öronen,Skönt!
Varför jag är på dåligt humör är privat men något annat som känns mindre bra är att det är söndag idag vilket betyder skola imorgon! usch o fyy o blää.
Musiken får mig att sakna sommaren! Ååh jag längtar verkligen tillbaka till sommaren 2010 något så otroligt!♥ Garanterat ett av mina bästa lov!
Och en sak som är säker är att nästa år ska bli ännu bättre! Hoppas på att åka på språkresa då också!
Den ska iallafall bli bäst mer er:
Ebba
Bella
Matilda
Felicia
Mia
Ni är guldvärda! Puss på er tjejorna!♥
Nu ska jag röja lite i mitt rum(får panik när det är stökigt) sedan göra mig iordning, duscha och gå ner och äta något.. fick plötsligt lust att baka!
/Ebba

Kommentarer
Postat av: Matilda

Garanterat ett av mina sämsta lov tror jag...

2010-11-07 @ 17:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0