Gästblogg

Nämen tjenare tjenare!!!
Matilda här! WARRUP!??!?
Sittjer på en seg men ganska chill bildlektion, trött som faen med tanke på att jag bara sovit typ 5 timmar i natt men men ..
Anyway så sitter Ebbsan här bredvid mig och pallar inte ens göra ett litet fjuttigt inlägg så då får väl jag ta tag i det hela :) Mina fötter värker som in i h*lvete eftersom mina skor är cirka 14 cm höga och jätte smala, men det är det fan värt för dem är sjuuukt  snygga!!
Aye föfan nu ska jag gitta! Next stop: NO! Ska blir riktigt skoj faktiskt :) (en smula ironi i det)
HERRÅ! HARE GÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0