~ Today

Sitter nu och dunkar musik i mitt rum, pratar med Ebba i telefon också!! Therese gick precis.. Var med henne en stund efter skolan, pluggade, snackade och övade på låten vi ska sjunga på avslutningen.. panik! Skolan idag då, det var
ganska soft, det rullade på rätt fort faktiskt plus att jag hade lång lunch idag. Jag och Mira gick då till Ica för att köpa något att äta. Det var kul och träffa den bruden igen eftersom hon har varit sjuk hela lovet.. Stackarn! 
Imorgon är det äntligen Fredag har dessutom sovmorgon till 09.00 så det ska bli jätte skönt, vi börjar 08.00 alla andra dagar i veckan..
Så då hinner jag nog uppdatera er på morgonen imorgon innan jag drar iväg till skolan!
Senare ikväll kanske jag träffar Mia eftersom vi inte gjort det på länge, tar en promenad eller något sådant. Men vi får se eftersom båda har såpass mycket i skolan nu! Eller så kanske jag lägger upp en hiss/diss!



Puss!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0