En liten liten del av mitt liv i bilder..

..Incoming!

Först ska jag bara berätta lite om min dag.. Jag & Felica vaknade upp hemma hos henne och började vår dag med Skräckfilmen The ring som Felicia redan berättat..Ganska läskig faktiskt!!
Sen åkte jag hem runt halv två. Nu har jag varit hemma sen dess och bara degat,lyssnat på musik.
Ikväll ska jag nog hyra någon skräck och se med Bella! :) Myys.
Imorgon äre ju som Felicia redan sagt studiedag fast utvecklingssamtal. Über NAAJS!
Då ska jag och felicia faktiskt ta och palla oss till gymmet vilket vi inte har varit så duktiga på i veckan! Det ska ändras så vi blir fit for fight beach 11! ;)
Dagens ilandsproblem; kom precis på att vi har Ma prov på tisdag och det känns inte så bra då jag inte kunde anteckna ner vad som krävs för alla betyg när vår lärare gick igenom det, jag meckade med min data som det var fel på.
Här får ni en stor bildbomb nr.2:
 











¨








Kärlek från Ebba!

Kommentarer
Postat av: Elina

fiiiiiiin blogg :D

2010-11-14 @ 19:40:53
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Theresé Adelman

Härliga bilder :)

2010-11-14 @ 20:27:17
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0