Dålig uppdatering!

Hej!

Som ni ser på rubriken, dålig uppdatering idag! Jag vet..
Det är såå himla mycket hela tiden skolan, kompisar osv.. Jag hinner ju inte med! Jag har seriöst inte suttit still någon gång idag känns det som, alltid något som måste göras.. Skolan idag var rätt soft! Kort dag. Lunchen var sjukt kul också haha ! Har pluggat hela dagen, måste ligga i fas! Hade utvecklingsamtal också det gick bra!
Nu sitter jag och tittar på tv och ska fortsätta med mitt pluggandet, vi håller på och designar våran drömlägenhet vilket är jätte kul eftersom jag älskar allt som har med bild och design att göra! Så det är nice.


Men uppdaterar snart igen!

Pusss

Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0