Äntligen..

..Klar... Hej på er! Hur är det med er? Själv är det helt okej, är så grymt stressad med allting!
Idag då, klockan ringde klockan 6.. fast gick inte upp fören halv 7! Gjorde mig i ordning osv. Sedan började jag 08.00, helt okej dag. Dock läntar jag redan till helgen! Efter skolan var jag med Matilda vi åt lite, snackade och tittade på tv ett tag. Klockan 16.40 var det dags för sång så vi gick dit och sjöng i ca 40 min. Awesome! Det är verkligen jätte kul! Efter det gick jag hem och pluggade ett tag, och nu är jag äntligen klar! Har suttit och kollat på Paradis Hotel också såklart.. Erik är grymt het btw, bara jag som tycker?!

Nu ska jag tappa upp ett skumbad, känner att jag är väldigt frusen! Skönt..





Här slänger jag in några bilder ifrån gymmet igår! No comments.. 







 Ebbas haff !!



Kommentarer
Postat av: malin hammarström

vad skoj :) ! då lägger jag till dig med ;)

2010-11-16 @ 21:30:31
URL: http://maaln.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket gym är det?

2010-11-18 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0