A rainy day

Nu är jag hemma! Fan att det regnar ute!
Var ju hemma hos Evelina igår. Det var jätte mysigt och roligt! Vi träffades ute en stund först innan vi gick hem till henne klockan var då ganska så myckt så vi hann inte göra så mycket, vi snackade först ett tag,  sedan poppade vi popcorn och satte på en film Wild Child, där även min pojkvän medverkar i ni vet Alexander Pettyfer? :)
Vi låg och pratade en stund innan vi somnade och kollade lite på tv.
Vaknade idag runt halv 12 åt då frukost och tittade på Top Model. Efter det satte vi oss med matteböckerna, duktiigt! Vi hade ju som sagt studiedag vilket leder till plugg dag så en sida fick det bli sen orkade vi inte mer. Isället dunkade vi musik i hennes vardagsrum.
Men nu ska jag hoppa in i duschen! Sedan runt 5 tiden ska jag, mamma och mina två bröder iväg och fixa pass. De har gått ut och vi ska faktiskt till London nu i December! Så de måste fixas!
Efter det ska jag troligtvis till gymmet.

Hörs senare gullisar!

Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0