En kärlekshistoria.

Nu var det fööör länge sedan jag bloggade. Jag kände att nu var det dags att göra ett inlägg till er. Fick lite lust faktiskt, vilket jag inte haft innan. Men nu ska jag/vi försöka komma på banan igen.

Jag är trött och ska sova nu men viille  bara visa att jag lever. Min kväll har varit super, grymt mysigt! 
Men nu somnar jag snart på datorn så bäst att stänga av. Men vi hörs imorgon om inte senare. Jag ska verkligeeen försöka nu! Ebba drar ju till Thailand imorgon så då måste jag ju uppdatera extra mycket, jag är inte så avundsjuk på henne faktiskt. Bara, liite...

God natt. / F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0