Kyla goes värme!


Okej dagen började bra men slutade lite sisådär..

Jag har fått en del viktigt gjort vilket var skönt och som belöning träffade jag Matilda, Mia & Gustav för att även säga hejdå innan jag åker om endast 8 timmar! Vi hade as kul, åkte pulka.. Riktigt skönt att få vara liten omogen ibland :)
Men hemresan var dock inte så najs, SL ÄR SÅ RUTTNA ASSÅ!!
Vi fick vänta i ektorp i en timme pågrund av att bussarna inte kom, som vi frös altså! Helt sick, fan längesedan jag frös så mycket..
Efter det åkte jag tillslut hem och tog en lång/varm dusch och hade ansiktsmask, vääärt!

Dagens citat då:

''Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge''

Anyway, jag beger mig ju somsagt snart och det ska faktiskt bli ytterst trevligt!
Passade på att vara uppe sent ikväll eftersom jag måste vara lite trött imorgon, har himla svårt för att sova på plan!
som ni säkert förstår kommer jag inte kunna uppdatera spec mycket men Felicia kommer förhoppningsvis stå för den biten, jag ska ju sitta i ett plan ca 9-10 timmar.
Jag kommer ju ha fullt upp hela tiden i Thailand men ska försöka spara lite tid till er också ;) Bloggar när jag kan..
Ska krypa till kojs nu!

Godnatt gott folk, Ps. när vi hörs nästa gång är jag i THAILAND :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0