Bangkok sweet Bangkok

Halloj!!
Visst hade Felicia lagt in ett bra inlägg! Sådant är alltid kul :) Vill ni se mer sådant i bloggen?
Jag ligger 6 timmar före er i tiden satt klockan är 17:50 här..
Måste säga att jag inte riktigt längtar tillbaka till vädret när jag hörde att det var 15- och 1 meter snö, men däremot så längtar jag redan efter alla sötnosar där hemma :)
Jag orkar inte berätta så mycket just nu, kan bara berätta att jag lever och är glad förutom att jag är så otroligt trött från planet, kommer somna när som helst-.-
Istället får ni en del från dagen i bilder:
MOT ARLANDA!
Här har jag legat och sovit idag!
Solstolarna står i vattnet :)
Hilton uppåt från Poolen
Fin bild för en vanlig Canon kamera!
Och en till :)
Outfit (slappt)
Shopping Arlanda(parfym)
Vaniljdoft
Utsikten ifrån vårt fönster, som jag ligger och tittar på nu.
Vi Hörs! / Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej vi är två tjejer födda år 1995. I vår blogg kommer du få hänga med oss genom allt från vår vardag till det runt omkring..såsom tankar & shopping m.m. Trevligt att ni tittade in, kom gärna tillbaka! Ebba & Felicia

RSS 2.0